Neden oradan yapmıyorlar o zaman hocam

. Öyle bir şey yok.
Yazmadan duramayacağım ya hocam bir tek sen mi akıllısın bir tek sen mi uyanıksın ? Öneri veren herkese profesor 50 yıllık yazılımcı gibi cevaplar vermişsin yani adamların yazılımını kullanıyorsun adamın senin hostinginde gözü olsa 15 dakikasını almaz. Ayrıca hostingi sunucu olarak kullanmıyorsunuz hostinginizde önemli yazılımlar var hosting firmasının bunlara müdahale etmediğini etmeyeceğini nereden biliyorsunuz ? Yazılımlarınızın hosting firması tarafından kopyalanmayacağını nereden biliyorsunuz? Endişe ediyorsunuz gerekli yanıtlar üyeler ve ilgili firma tarafından veriliyor hala diretiyorsunuz o zaman firmayla çalışmayın yada kendinize özel yazılımcı tutup baktırın veya veya veya..