Bence artık lüks
Aylık işe gidip gelirken oluşan yakıt masrafın 2000 TL 'yi buluyor. Dün kontak kapatıp akü kutup başlarını söktüm. Acil ve özel ihtiyaçlar dışında araç kullanmamaya karar verdim.
Gerçi bu durum için bir proje geliştirmeye başladım (imzam 'da mevcut). Umarım insanlara fayda sağlarız.