geçen senelerden boş kontenjan kalan okullarda boşluk kalmaz sadece. taban puanlar boşluk kalan okullarda düşük gözükür, öyle 1-2 netle girerim falan hikaye öğrenciler üzerindeki psikolojik baskıyı kaldırdılar sadece. sosyal medya böyle bir yer işte avantajları dezavantaj savaş gibi yaygı bir kesim. artık çocuklarda baraj psikolojisi yok. sıralamada yine aynı şeyler aynı kriterler olduğuna göre hemen hemen hiç bir değişiklik olmayacak zaten gereksiz bir mevzu aradan çıkmış oldu