cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan süper güç diyordu ve sihaları övüyordu
yalan yok teknolojik alanda sihalarda sağlam bir ilerlememiz mevcut

şimdi biraz düşündümde defkhanın dayı parçasından bir cümle alıntı yapıcağım "Şimdi kimyasalı bırakıyorlar gökyüzünden yere"
sihalardan nükleer bombalar mı yollamaya başlayacağız?