T.C Dışişleri bakanlığının sitesine göre Singapurdan Nükleer Reaktör ithal ediyoruz. Nükleer enerji santrali kurulumu için mi ithal ediyoruz yoksa başka bir amaçla mı? Bildiğim kadarıyla Ruslarla anlaşmıştır Akkuyu Nükleer Güç santrali için.
Kaynak:
https://www.mfa.gov.tr/singapur_ekonomisi.tr.mfa