[SIZE=2]
Merhaba Hocam, inceliyorum teşekkür ederim.
Evet kullanıcılar RDP ile bağlanıyor ama server uzakta ve yazıcı ofiste. Ofisteki kullanıcılar internete wifi ile bağlanmıyorlarsa görebiliyorlar yazıcıyı, wifi ile bağlananlar ya da ofiste olmayanlar serverda yazıcıyı göremiyor.
Rolleri de inceledim ama anladığım kadarıyla sıkıntı roller ile alakalı değil. Yazıcıyı gören bilgisayarlardan herhangi bir kullanıcı RDP ile servera bağlandığında yazıcıyı görebiliyor.
İlk yorumdaki bilgiyi inceleyeceğim.
Eğer AD gibi bir yapı yoksa yani her PC bireysel ise o halde yazıcıyı belirli bir ağa(tavsiyem dışarıya kapalı VPN ağı) açarak yapıyı kurgulamanız tavsiyemdir.