murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam, konuyla ilgili
murat55girgin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şurada bilgi paylaşılmış son 2 yoruma göre işlem yapabilirsiniz belki


Merhaba Hocam, inceliyorum teşekkür ederim.

wehwet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kullanıcılar RDP ile mi bağlanıyor, RDP ile bağlanıyorsa çıktı gönderebilirler, Çıktı göndereceği yazıcı listesinden Serverin lokalinde olan yazıcıyı seçmeleri yeterlidir.

Evet kullanıcılar RDP ile bağlanıyor ama server uzakta ve yazıcı ofiste. Ofisteki kullanıcılar internete wifi ile bağlanmıyorlarsa görebiliyorlar yazıcıyı, wifi ile bağlananlar ya da ofiste olmayanlar serverda yazıcıyı göremiyor.

yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rol yüklüyoruz, sonra yetkilendirme yapıyoruz ve oluyor.
Rolleri araştırabilirsiniz, kurulum için destek de sağlayabilirim yapamazsanız.
Rolleri de inceledim ama anladığım kadarıyla sıkıntı roller ile alakalı değil. Yazıcıyı gören bilgisayarlardan herhangi bir kullanıcı RDP ile servera bağlandığında yazıcıyı görebiliyor.

İlk yorumdaki bilgiyi inceleyeceğim.