Merhaba,

Uzaktan kullanıcılarla bağlandığım servera lokalde kullandığım bir yazıcıyı bağladım. Ancak servera çeşitli yerlerden bağlanan tüm kullanıcıların bu yazıcıya çıktı gönderebilmesini istiyorum. Yazıcı paylaşımını açamıyorum. Konu ile alakalı olarak yardımcı olabilecek biri var mı? Gerekli ekran görüntüsü vesaire gibi bilgileri paylaşabilirim.

Teşekkür ederim. Herkese iyi çalışmalar,