Merhabalar,
Yeni açtığımız ofise işlere yardımcı olabilmesi ve öğrenci arkadaşlara faydamız dokunabilmesi için stajyer almak istiyoruz. Fakat bu işler nasıl yürür bilmiyorum. Mali müşavirimizin de pek bilgisi yok o yüzden foruma sormak istiyorum. Bu işlemler nasıl ilerler stajyer alabilir miyim, alırsam nereye başvuru yapmalıyım, ödeme yapmak zorunda mıyım gibi soruların cevaplarına ihtiyacım var.
Ödeme yapmak zorunda mıyım sorusu başvuru masrafları hakkında mı yoksa faydanızın dokunmasını istediğinizi söylediğiniz öğrenci arkadaş için mi?