Merhabalar,
Yeni açtığımız ofise işlere yardımcı olabilmesi ve öğrenci arkadaşlara faydamız dokunabilmesi için stajyer almak istiyoruz. Fakat bu işler nasıl yürür bilmiyorum. Mali müşavirimizin de pek bilgisi yok o yüzden foruma sormak istiyorum. Bu işlemler nasıl ilerler stajyer alabilir miyim, alırsam nereye başvuru yapmalıyım, ödeme yapmak zorunda mıyım gibi soruların cevaplarına ihtiyacım var.