Platin alıp işleri 2 ye katlıyordum,kurumsal plus düşünemiyorum bile
Askerden geldikten sonra inşallah devam edeceğiz,size de hayırlı olsun
Hayırlı tezkereler şimdiden
Ticaret yapmadığım için en ufak cazibesi yok
Saygı duyarım zaten ticaret yapmıyorsanız almanızın anlamı yok
Aman diyim orda kimseyi dürtme
Dürttü beni gece biliyorum ben yapacağımı ona
acemi birliğindeyken 1 ay rahat edersin de,ustaya geçince salmam seni
Tehdit cezası 1 ay ban ona göre