ayrıca sizin konuyu açtıgınız zamanda ekran kartı alan ve kazan arkadaş çooktan amorti etmiştir bile amortiyi bırak ekran kartlarını sudan ucuz fiyata toplamışlardır bile.
konuyu silip kilitleyeceğine uyandırıyorsun halen aynı şeyleri yazıyorsun hahahaha güleceğim yoktu gece gece