osal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bi bismillah de başla 1 ay satışlara bak değecek mi değmeyecek mi dükkan mağaza açtığın gibi yüzlerce sipariş gelmeyecek ki belki hiç gelmeyecek ürünleriniz pazar yerlerindekinden ucuz mu değil mi, ben gidip ilk günden limited şirket açtım sonra hiç fatura kesmeden işi kapattım
Talihsizlik olmuş hocam Büyük alıcıların mal alırkenki pazarlık gücüyle rekabet etmek çok zor.
Pazar yerlerinde sıkı bir denetim yok anladığım kadarıyla. Sanırım dediğiniz gibi yapacağım bir hesap açıp suyu test edeyim en iyisi. Teşekkürler.