SAMATO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok neden mi çünkü ben o cakeyi alırken 50 dolar ödüyorum hocam kârımdan veriyorum sonuçta yani
eğer bedavaya almış gibi hesaplanırsa o zaman kârını oraya buraya dağıtırsın yani
Maliyet hesaplıyoruz sonuçta Cake'yi cebinizdeki parayla almadınız. Aslında tasarruf etmediğiniz, yani maaşınızdan vs. Değil direkt olarak kar ile alıyorsunuz?