Sorum bu değil hocam.
Solana 50 dolar olsun, sizin 100 dolarınız olsun. 2 tane aldınız. Sol 100 dolar olduğunda karınız 100 dolar olur.
Siz gidip bu 100 dolarlık kar ile gidip elinizde maliyeti 50 dolar CAKE aldığınızda mesela, Cake'yi bedava almış gibi mi hesap yaparsınız?
Soru bu
yok neden mi çünkü ben o cakeyi alırken 50 dolar ödüyorum hocam kârımdan veriyorum sonuçta yani
eğer bedavaya almış gibi hesaplanırsa o zaman kârını oraya buraya dağıtırsın yani