Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Atıyorum borsada bir hisseyi 10 TL'den aldım ve 20 TL'den sattım. Yani 10 lira kar ettim.
Daha sonra bu 10 liralık kar ile elimde bulunan bir hşssenin maliyetini düşürme niyetiyle alım yaptığımda sanki 0 TL ile almış gibi mi hesap yapıyorsunuz? Yoksa normal fiyatı neyse onunla mı hesap yaparsınız?
Görüşlerinizi merak ediyorum