Son gelen elektrik faturası 225 TL idi, burada gördükçe gelen faturaları korkmaya başladım inanın....
Hocam kormayın 500-600 civarı gelir size 😀
paşa paşa ödeyeceğiz yapacak birşey yok malesef. eskiden khw nedir bilmezdik fatura bile incelemezdik.şimdi hepimiz elektirik sayaç memuruna benzedik
Ahaha çok haklısın hocam 1 Saat faturaya baktım ödemekten başka bir çare yok tabiki 😃