Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar ağır hasarlı araçlar alınırmı alsat değil binici olarak ne gibi artısı eksisi var yardımcı olurmusunuz

Örneğin şu araç arkadaşlar
https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...95354321/detay

https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...93134997/detay
Hocam bizim burda doktor diye tabir edilen bir abimiz var zamanında aynı soruyu kendisine yöneltmiştim bana cevap olarak eğer araba önden az bi hasar bile almışsa uzak dur ama arka taraftan koltuğa kadar gelsede sıkıntı yok alabilirsin demişti umarım aydınlatır bu seni.