Şahsen, asla almazdım. Çünkü neden mi? Ağır hasarlı araçlar baştan temiz şekilde yapılsa bile, randıman tutması çok zor ve normal bir arabaya göre yıllık bakımı masrafı daha fazla olacaktır.