KontTrader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam siz basit usül fatura yazıp kargoya yapıştırıp mı gönderiyordunuz? Sanal pazar yerlerine kayıt yaptırmak için vergi levham vs yeterli diye biliyorum bu şekilde ne kadar süre devam ettiniz? Mevcut durumda defter hesabına geçecek olsam maliyet boyumu aşar hocam ufak ufak alttan hepsiburada vs satış başlamak lazım. Gelir vergisi mükellefi olarak fiş kes kargoyla gönder yaptığımda pazar yerleri hani fatura diye soruşturmuyor sanırsam, bu tamamen alıcıyla satıcı arasında.
bi bismillah de başla 1 ay satışlara bak değecek mi değmeyecek mi dükkan mağaza açtığın gibi yüzlerce sipariş gelmeyecek ki belki hiç gelmeyecek ürünleriniz pazar yerlerindekinden ucuz mu değil mi, ben gidip ilk günden limited şirket açtım sonra hiç fatura kesmeden işi kapattım