osal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben o şekilde satış yaptım oyuncak satıyorsun basit usul fişini keser gönderirsin baktın işler çok iyi gidiyor o zaman muhasebeci ile görüşür işini büyütürsün, bence bu şekilde satmaya başla
Hocam siz basit usül fatura yazıp kargoya yapıştırıp mı gönderiyordunuz? Sanal pazar yerlerine kayıt yaptırmak için vergi levham vs yeterli diye biliyorum bu şekilde ne kadar süre devam ettiniz? Mevcut durumda defter hesabına geçecek olsam maliyet boyumu aşar hocam ufak ufak alttan hepsiburada vs satış başlamak lazım. Gelir vergisi mükellefi olarak fiş kes kargoyla gönder yaptığımda pazar yerleri hani fatura diye soruşturmuyor sanırsam, bu tamamen alıcıyla satıcı arasında.