Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önerebileceğiniz cihaz var mıdır


Volkswagen Sharan
Bu arada termostat arızalı olsaydı hararet yapıp durması da gerekebilirdi, yani ilk müşürdür sensördür onlara baksanız iyi olur.
Kaçak illa ki hortum kenarlarına bakarsanız sızma yapıyor da olabilir.
Termostat komple termostat içinde bir yerdeydi onu da değişmiştim, hortumları sökünce kaçaklar vs. olabiliyor da.

Vgate İcar vardı bir ara kutusuna kadar çok kaliteliydi, bu markaya bakın derim.