Selamlar, adsensede biriken + 2000tl bakiye var. Direk bankama çeksem bir sıkıntı olur mu? Güncel vergi muhabbetleri nasıl? Her ay 500tl çeksem bir sıkıntı olurmu? Banka hesaplarıma aylık 50k üstü para geliyor, arada kaynama olur mu? Konu ile ilgili sorularıma ücretli ücretsiz cevaplarınızı bekliyorum, iyi çalışmalar