Selam R10 sakinleri benim Oyuncak ürün yelpazesine sahip küçük bir dükkanım var. Basit Usülde Vergilendirme'ye tabiyim, yani işletmemde defter/kdv hesabı tutulmuyor veya mevcut durumda yazar kasa almadım. E-Ticaret işine girmek lazım diye düşünüyorum son enflasyon sıçramaları ile birlikte işler biraz zayıfladı doğrusu.
Benimki gibi basit usülde vergilendirme ile çalışan bir işletmenin yasal olarak e-ticarete başlaması mümkün müdür? Trendyol, Hepsiburada vs pazar yerlerinde satış yapabilmek için işletmemin mevcut halinde değişikliğe gitmem gerekir mi yoksa kayıt yapıp başlıyor muyum?
Deneyimli veya bilgili arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim, teşekkürler.