Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar bu soğukta hizmet getiriyor, Aya Yorgi sahilde 1 tane pideye 150 lira ödeyen adamların paylaşımı işte bu. Adamlar o soğukta ayağa hizmet getiriyor, 100 lira istese yine hakkıdır. Sanki zorla satıyor.
Maxigeyik herhalde

Bumu sizin insanlık anlayışınız zor durumda olana ister al ister alma. bu mu yani ben anlamış değilim insanlık diye bir şey kalmamış toplumda bunu gözlemlemiş oldum. Atalarımız zorda kalanlara el uzatırdı yardımcı olurdu insanlık kalmamış müslümanlık kalmamış tebrik ediyorum sizleri umarım aynı olayları yaşadığınızda sizin karşınıza bir insan evladı çıkarda en azından bir şeyler öğrenirsiniz. Bu kısmı biraz meçhul