Adamlar bu soğukta hizmet getiriyor, Aya Yorgi sahilde 1 tane pideye 150 lira ödeyen adamların paylaşımı işte bu. Adamlar o soğukta ayağa hizmet getiriyor, 100 lira istese yine hakkıdır. Sanki zorla satıyor.
Minibüsler otobüsler de 2x 3x olsun o zaman? Nasıl bir mantık bu?
O zaman ben markete gidip şey dicem bu soğukta karda kışta buraya geldim bide para mı vericem diyim? Harikasın üstad.