Trust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adamlar bu soğukta hizmet getiriyor, Aya Yorgi sahilde 1 tane pideye 150 lira ödeyen adamların paylaşımı işte bu. Adamlar o soğukta ayağa hizmet getiriyor, 100 lira istese yine hakkıdır. Sanki zorla satıyor.
Hocam ticaret yapacaksa da adabına göre yapsın. Aya yorgi sahilinde değil orada ki insanlar zor durum içindeler. Bunu görmezden gelip bir de üstüne zor durumda ki insanlara bir şeyler itelemek hem karaktersizlik hem de vicdansızlıktır. Esnaflık ticaret vs değil.