delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
trajikomik ama gerçek.

işi biraz şakaya vurduk ama çoğu analizin tutmadığını çoktandır öğrendim. tecrübe işte.
Ah ah.

https://www.r10.net/1079935404-post2.html