Merhaba,

Hocam bende kendim icin osilator ve indikatorler ile benzer bir seyler hazirladim.
Fakat sonuc olarak bunlarin hic bir ise yaramadigini anladim

Kisaca ozetlemek gerekirse bizim insanlarin ne yonde davranabilecegini gormemiz gerekiyor. Bu da en ufak bir haberle yon alabiliyor.
Osilator ve indikatorler de insanlarin yonlenmesinden olusan sonucu belirtiyor. Benim bu isten cikardigim bu, yani kisacasi bir ise yaramiyor.