shentaweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani 3. Motorun olmuş bu. 3 defa da aynı hatayı yaptıysan, sorun hırsızlarda değil sende bunu üzülerek söylüyorum. Çok geçmiş olsun. Sizin yerinizde olsam şikayet ederdim durumu
wmtbatu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Sırf bu yüzden motor alamıyoruz. Garaj şart
esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok geçmiş olsun hocam
elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gecmiş olsun inşallah bulunur ama neden tedbir almadın 3. motor olmuş en azından garaj vs koysaydın en kısa surede bulunur ins gecmiş olsun cana gelmesin bende yasadım 4 sene önce dukkanımı soydular iflas ettım
mustafadgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

https://youtu.be/MTy17gim2Jw


bu video geldi aklıma direkt. Geçmişte izlemiştim
Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kamera sahiplerinden siz ricacı olsanız hocam?
mrbean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam, inşallah bulunur.
Aliburaak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kendi bahçeniz var nasıl çaldırıyorsunuz ben bağcılar gibi yerde 70 binlik motoru cama bağlıyorum alarm var disk kilidi var keşke bahçem garajım olsa diyorum. Hemde 3. Motorum diyorsunuz
hepinize teşekkür ederim dostlar, motoru aldığım için hiç param kalmadı, elime geçen ilk parayla disk kilidi alacaktım zaten ama kısmet olmadı. motoru aldığım gün eve geldiğimde cebimde 60 lira para kalmıştı, laf olsun diye demiyorum gerçekten varımı yoğumu verdim. ilk motorumda ağır bi kaza yapmıştım, hastaneye gittim motoru kenara çekip, sonrasında gittiğimde motor yoktu. ikinci motorum evimin garajından çalındı yani bildiğiniz kapılı falan garajdı ama adamlar bi şekilde girip çalmış. bu motor da yine aynı şekilde kapısı olan bahçemizden çalındı ama evimiz 5. katta olduğu için hiç bir ses duyamadık. oturduğum semt maalesef bu konularda çok sıkıntılı. istediğiniz kadar koruyun, adamlar bir şekilde kafalarına koydukları motoru çalıyorlar.