taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıkıntı yok hocam
soguk havalardan dolayı yapar normaldır
1.8 turbo passat yakar malesef benzinde
Bir de önceden lpg de çalıştırınca aracın devri 2 dk rolantideyken yüksek devirlerde oluyordu sonra düzeliyordu, 3 aydır lpg kullanmıyoruz aynısını benzinde yapıyor
Denemek için lpg kullandım lpg de yapmıyor, garip olaylar..