https://streamable.com/3fg8xr
Araç 1.8 T 152 Hp Benzinli Vw Sharan
Şehir içi 14-15 litre yakıyor, bunu normal görüyoruz (bilmiyorum normal mi ama)
Az önce çalıştırdığımda çok sarsıntılı çalıştı (hava bayağı soğuk) motorun tam ısınmasını bekleyecek zamanım yoktu yola çıktım şu şekilde ilk defa duman attığını gördüm.
Normalde bu yağ yakma anlamına gelir ama soğuktan olabilir mi? bu kadar yakması bununla alakalı olabilir mi?