merhaba arkadaşlar. bir müşterime site hazırlarken elidmeki farklı bir domain üzerinde çalıştım şimdi siteyi bitirdim ve orjinal domaine taşıyacağım fakat ne şekilde olursa olsun phpmyadminden veritabanını indirdiğimde karakterler hep bozuk geliyor türkçe karakterlerin hepsi ascii koduna dönüşmüş oluyor ve yüklediğimde bozuk çıkıyor acaba veritabanını düzgün bir şekilde indirebileceğim bir yol varmıdır. yada bunun çözümü nedir ilk defa başıma geliyor
Merhaba VanPark,
Hosting hizmet sağlayıcınıza rica edin ssh dan export etsin ve sql dosyasını size iletsin. O da olmuyor ise tablo yapısındaki collation utf8 problemi olabilir.
İyi çalışmalar.