Db dosyasini indirip text editör ile bir aciniz. İcerisindeki Türkçe karakterler asci mi bakiniz.
eger db dosyasi icerisindeki karakterlerde bir oroblem yoksa, indirdiginiz yerde bir problem yok demektir.
dosyayi yuklediginiz veritabani sunucusunda veritabaninizin utf-8 olarak oluşturulduğuna emin olunuz.
dosyayı indirdiğimde karakterlerin hepsi ascii kodu olarak geliyor. tek tek harfleri ascii ile replace yaptığım da Ş ve Ğ küçük ş - ğ ile aynı koda sahip olduğundan cümleler bozuluyor