merhaba arkadaşlar. bir müşterime site hazırlarken elidmeki farklı bir domain üzerinde çalıştım şimdi siteyi bitirdim ve orjinal domaine taşıyacağım fakat ne şekilde olursa olsun phpmyadminden veritabanını indirdiğimde karakterler hep bozuk geliyor türkçe karakterlerin hepsi ascii koduna dönüşmüş oluyor ve yüklediğimde bozuk çıkıyor acaba veritabanını düzgün bir şekilde indirebileceğim bir yol varmıdır. yada bunun çözümü nedir ilk defa başıma geliyor.
hallettim arkadaşlar teşekkürler