bu mamaları genelde ev değilde sokak kedilerine ölmesinler aç kalmasınlar şeklinde alıyorlar en azından mama yesin diye, whisk*s da tuz oranı yanlış bilmiyorsam yüksek olduğundan ileride böbrek vs yetmezliğine sebep oluyor mu o tarz birşeyler okumuştum doğruluğunu bilmiyorum ancak kaliteli mamalar hayvanın sağlığına da etki ediyorlar ki tüy dökülmesi veya parlaklığı bile mamaya göre değişiyor kedilerde, ben royal canin ve proplan alıyorum genelde en son 15 kg royal canin kısır aldım gecen hafta 800 tl ye yaklaşık 5 6 ay önce belki hatırlamıyorum tam tarihi ama çok değil 400 500 değildi çok yükseldi ama 1 2kg almaktansa 15 kg aldığımda 53 55 tl ye geldi kilosu, 1 2 kg da 100 200 e geliyor, imkanın varsa alabiliyorsan daha kaliteli mama almanı öneririm sonuçta sağlıklarını etkilediğinden, ancak fiyat farkı aynı mamada varsa genelde son kullanma tarihi yakın olanları ucuza veriyorlar ondandır