Hocam bildiğimi söyleyeyim zamanında çok araştırmıştım. Öncelikle siz çıkmak istemediğiniz sürece 10 sene boyunca sizi evden çıkaramıyorlar, kira artışı da tefe tüfeye göre vs. oluyor. Bir şartla sizi çıkarabilirler, kiracımı çıkartmakta mecburum kendim oturacam yaşlı bakacam vs. diyerek çıkarabiliyorlar onda da takip ediyorsunuz eğer kendisi oturmaz başkasına kiraya verirse dava açıp 1 senelik kira parasını tazminat olarak alıyorsunuz. Yani söyleyeceğim onların dediği hiç önemli değil evden çıkmayın sizi zorla atarlarsa bir şey yaparlarsa hapse kadar yolu var. Kiraları elden vermeyin banka hesabına yollayın.
Edit: onlar size bunu yaptıysa siz de resmi artış dışında 1tl fazladan arttırmayın görsünler 3000tlyi