Net bakamadım ama bu tür durumda birkaç gün buz tamamen çözülene dek dolabı boşaltmak hatta kurutmak gerektiğini biliyorum.
Tamamen kuruduktan sonra çalıştırın, bir süre düzelecektir. Çünkü sistemin içi komple değişecekse sıfır alın daha iyi derler.
Tabi net bilenler öneri yapabilir, ama bu buz tamamen eriyip tam kuruduğundan emin olunca çalıştırmak yapılacak ilk şeydir sanıyorum.