Merhabalar dolabı ikinci el aldık hiç bir sıkıntı yoktu soğutmasında vs. Daha sonra son bi kaç gün içinde COO4 gibi bir uyarı verdi panelde ve alt taraf hiç soğutmamaya üst taraf ise normal soğutmaya devam etti. İnternetren araştırdım dolap nofrosttur. Nofrost dolaplarda yukarı kısım böyle buz tuttuysa temizlemek gerekşyor dendi. Görsele nazaren oralar hep buz kaplıydı ancak bu kadar temizleyebildim. Şuanda dolaba elektrik gitmiyor bu deliklerdede buz görünüyor şimdi bu buz eridiğinde sıvı haline geleceği için doğal olarak dolaba bir sıkıntı vermesin açıkçası patlamasından korkuyorum. 2 gün falan bekleteceğim bu şekilde düzelecek mi bakalım