karıştırıyorsunuz terbiyesiz olan ben değilim,
https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...ayetciyim.html https://www.r10.net/ban-cezasi-sorun...u-acmayin.html
bi hatırlayın bakalım neden banlanmışsınız, hak, adalet, vebal ? bu alemde her şeyin bir bedeli olur ve genelde sevdiklerimizden çıkar.
bu aralar hep ahiretliğiz görüşelim istediğin bedduayı edebilirsin üyelik banlanmayacak olsa ne güzel dualar alırdık =)
nasip