Merhaba,
Gönderiniz DHL,TNT vb. bir firma ile mi gönderildi?
Özelden awb(konşimento) numarası paylaşırsanız detaylarına bakalım.
TNT firmasıyla gönderildi hocam. Yazacağım şimdi özelden
Yuh yaa. Paket çikolatayı bile affetmiyor bizimkiler. Pes!
Bu nasıl uçuştur, bu nasıl kıskanma seviyesi..
Ben de anlamadım hocam