Eny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Gönderiniz DHL,TNT vb. bir firma ile mi gönderildi?
Özelden awb(konşimento) numarası paylaşırsanız detaylarına bakalım.
TNT firmasıyla gönderildi hocam. Yazacağım şimdi özelden

globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yuh yaa. Paket çikolatayı bile affetmiyor bizimkiler. Pes!
Bu nasıl uçuştur, bu nasıl kıskanma seviyesi..
Ben de anlamadım hocam