Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsi geçen konu faiz olmuyor ki bir nevi reklam ödemesi. Sen koin çıkartıyorsun. Bir reklam bütçesi oluşturuyorsun. Senin coinini elinde tutması için insanlara reklam ücreti ödüyorsun say.

En nihayetinde senin paran ile başkalarına borç para vermiyorlar.

Hee hiç olmadı şu sihirli kelimeleri söyleyeyim: Kâr payı



İnsanların kilitlediği coinlerin fiyatı düşebilir. Bununda garantisi yok.
Size katılıyorum hocam, faiz de demiyor Likit madenciliği diye geçiyor.