Bahsi geçen konu faiz olmuyor ki bir nevi reklam ödemesi. Sen koin çıkartıyorsun. Bir reklam bütçesi oluşturuyorsun. Senin coinini elinde tutması için insanlara reklam ücreti ödüyorsun say.

En nihayetinde senin paran ile başkalarına borç para vermiyorlar.

Hee hiç olmadı şu sihirli kelimeleri söyleyeyim: Kâr payı

ozgur_medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Altın da kazanç garantisi olmaz, faiz de olur. Altın almak da bir olayı analiz etmektir almak ve atmaya girer.
İnsanların kilitlediği coinlerin fiyatı düşebilir. Bununda garantisi yok.