Saçma sapan konu. Sigarayı karttan çekmek istemiyor olması neden yanlış? Sen logo yapsan pos geçirilse komisyon + günler sonra alsan parayı hoşuna gider mi? Kaldı ki sigara alımı yaparken peşin öder esnaf. Diğer mallar gibi aktarma olmaz. İnsanlar kıt kanaat geçiniyor o da elindeki sıcak parayı döndürmek istiyor bu kadar basit aslında.
Lakin böyle saçma, çocukça şeyleri buraya taşıyan birinden empati yapmasını beklemek hata sanırım.
Küçük miktar olmayan diye belirttim zaten, sigara nerede yazıyor tam olarak ve belirttiğim miktar grubuna bile girmiyor zaten.