Saçma sapan konu. Sigarayı karttan çekmek istemiyor olması neden yanlış? Sen logo yapsan pos geçirilse komisyon + günler sonra alsan parayı hoşuna gider mi? Kaldı ki sigara alımı yaparken peşin öder esnaf. Diğer mallar gibi aktarma olmaz. İnsanlar kıt kanaat geçiniyor o da elindeki sıcak parayı döndürmek istiyor bu kadar basit aslında.
Lakin böyle saçma, çocukça şeyleri buraya taşıyan birinden empati yapmasını beklemek hata sanırım.
Hocam bende arada kredi kartı dendiğinde pos kullanıyorum ve ekstra ücret eklemiyorum. Bu pos cihazı kartı olanları kaçırmamak için. Mecburiyetten kart ile ödeyenlerden komisyon almak için değil ki
Ayrıca bir arkadaş konu açmıştı geçtiğimiz aylarda bakkalım ve sigara sattım kart geçtiğim halde bana 15 20 kuruş kalıyor diye. Zarar ettikleri bir şey değil sonuçta