Saçma sapan konu. Sigarayı karttan çekmek istemiyor olması neden yanlış? Sen logo yapsan pos geçirilse komisyon + günler sonra alsan parayı hoşuna gider mi? Kaldı ki sigara alımı yaparken peşin öder esnaf. Diğer mallar gibi aktarma olmaz. İnsanlar kıt kanaat geçiniyor o da elindeki sıcak parayı döndürmek istiyor bu kadar basit aslında.
Lakin böyle saçma, çocukça şeyleri buraya taşıyan birinden empati yapmasını beklemek hata sanırım.