vallaha aslına bakarsanız bu tarz üçkağıtçıların önüne geçebilmek adına bir platform olsa ne güzel olur böyle bi olay yaşandığında toptan spam şikayet basılıp instadan uyarı aldırmak vs yapılabilse. yani şikayet var vs tamamda oraya yazılınca bu durumu ciddiye alan firmalar çok az.