Ben aldım hocam A4 kağıt verdiler geçici belge dediğiniz gibi e-devlet üzerinden ehliyet kontrolü yaptığımda geçici belgem tanımlanmış gözüküyordu ve herhangi bir sorun yaşamadım onun amacı o zaten onlar belki ehliyet sertifikası ile karıştırmış olabilirler çünkü geçici belge amacı bu.