Sadece ehliyetin gelse dahi araç kiralayamıyorsun bir de cezalar birazdaha sıkı, daha ehliyetin yeni olduğundan. Bunun haricinde geçici belge ile araç kullanabiliyorsun diye söylediler 2 kere çevirdiler beni bir sorun olmadı.