Merhabalar,
Son 1-2 haftada ehliyet alan var mı?
Ehliyet harcını ödedim PTT'ten takip kodu hala gelmedi, ilk ehliyeti alırken ertesi günü kargolanmıştı.
Geçici Ehliyet namına bir A4 verdiler fakat ülkemizde bir polis A derken, diğeri aynı şeye B diyebiliyor. (Çok araştırdım geçiciyle sürebiliyosun veya süremiyosun diye fakat net bir bilgi yok. Arkadaşa demişler sürücü kursu süremiyosun, ben sordum sürebiliyosun dediler.)

Önceki ehliyetimi de deldiler geçerliliği de yok...
Arkadaşlarla Uludağ'a çıkma düşüncem var çıkarken Jandarma var zirveye varmadan sıkıntı yapar diye çıkmak istemiyorum fakat araya hafta sonu girerse zor gibi duruyor.
Pazartesi hallettim bu işlemleri.